Du-ett varumärke!

Ta reda på ditt professionella rykte o få 3 vinnare!

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2010 18:47 CET

Igår träffade vi en tjej som arbetar med att ta fram en duplicerings modell för tjänster globalt. Hon var intresserad av det vi gjorde i Du-ett varumärke och om det på något sätt skulle kunna dupliceras. Det är spännande att tänka i nya banor och verkligen se vad som är kärnan och som skulle kunna användas i andra länder. Du-ett varumärke ser vi som en tjänst som oberoende av kultur och språk kan användas i hela världen, vilket ger en hisnande känsla.

En annan känsla som blev stark igår var att vårt sätt att se på personligt varumärke eller som vi vill säga ditt professionella rykte känns så äkta och bra. Vi arbetar inte med image och kläder eller frisyrer, utan vi tar fram det du har inom dig.  Din passion, din ambition, ditt mod, din förmåga att inspirera vara kreativ och skapa förväntan och hur det uppfattas av din professionella omgivning.

Vi ser att de personer som vi arbetar med verkligen blir stärkta och får mod att göra det som de brinner för och vill och samtidigt tycker är riktigt kul. Här kan man också vila i att det räcker att vara sig själv och förstärka det inifrån istället för att klistra på en yta. Det handlar om livskvalité = effektivitet  där vi får TRE vinnare… individen… kunden och …….företaget.

Nyfiken att veta mer kontakta Karin Sanidin 070-5624264 karin@duettvarumarke.nu eller läs våra bloggar

karinsandin@worldpress.com  perfrykman@worldpress.com