Watch On Watch AB

Tänk på Hjärtebarnen på Alla hjärtans dag

Pressmeddelande   •   Feb 10, 2011 19:41 CET

Tänk på Hjärtebarnen på Alla hjärtans dag, köp en klocka till någon du tycker om samtidigt som du hjälper barn som fötts med hjärtfel.

Den Hjärtebarnskampanj som Watch on Watch lanserade i samband med Alla Hjärtans Dag 2010 var väldigt framgångsrik och gav ett substantiellt bidrag till Hjärtebarnsfonden.

Även i år stödjer Watch on Watch Hjärtebarnsförbundet genom att erbjuda klockan Longines Dolce Vita Blue Mother Of Pearl/Diamond Dial Bracelet till ett attraktivt pris där hela överskottet  - motsvarande över 2000 kr per klocka - går till hjärtebarnsfonden. Klockan kostar 15 600 kr (inklusive frakt) jämfört med vårt vanliga pris på 17 600 kr vilket motsvarar 20 895 kr i butik och kan köpas på www.watchonwatch.com.

Urtavlan, som är i ljusblå pärlemor, pryds av ett hjärta i diamanter placerat vid klockan 12 och har dessutom tio diamanter som timmarkörer.

Om Hjärtebarnsförbundet och Hjärtebarndsfonden

Hjärtebarnsfonden förvaltas av Hjärtebarnsförbundet som arbetar för att barn, unga och vuxna födda med hjärtfel får bästa möjliga behandling. Läs mer på www.hjartebarn.org.

Hjärtebarnsfonden stödjer drabbade familjer och aktiviteter till ett rikare liv för hjärtbarnen. Fonden verkar också för att forskningen långsiktigt ska följa upp hur det går för barnen medicinskt, fysiskt och socialt. Alla Hjärtebarns dag den 14 februari, är en dag som uppmärksammar barn födda med hjärtfel. Din gåva till Hjärtebarnsfonden Pg 900587-7 betyder att vi kan erbjuda fortsatt stöd och meningsfull verksamhet. Läs mer på www.hjartebarnsfonden.org.

Om Watch on Watch AB

Watch on Watch AB är ett svenskt bolag som erbjuder kvalitetsklockor upp till 30 procent lägre priser än i butik. Watch On Watch erbjuder marknadens lägsta priser genom att köpa produkterna från flera olika leverantörer. Klockorna levereras via bud eller postens värdepaket och är fullt försäkrade fram till leverans. Till samtliga klockor medföljer tillverkarnas garanti, retur- och ångerrätt enligt distansköpslagen.

www.watchonwatch.com och dess ansvariga företag WatchOnWatch AB är som enda försäljare av exklusiva klockor certifierat enligt kraven för Certifierad E-handel fastställda av rådet för E-handelscertifiering i Sverige för att främja säker och trygg e-handel. Bland de många klockmärken som erbjuds på http://www.watchonwatch.com/sv/ kan nämnas:

• A Lange & Söhne
  • Ulysse Nardin
  • Vacheron Constantin
  • Zenith

Då internet är centralt för Watch on Watchs delar bolaget med sig av sin entusiasm och omvärldsbevakning av klockvärlden på såväl den egna sajten som i olika sociala medier.

För mer information om Watch On Watch vänligen besök www.watchonwatch.com

Peder Gyllenberg, VD