Lekmer

Tävla med Bamse - få Bamse-tidning och vinn priser för 7000 kr!

Pressmeddelande   •   Maj 09, 2012 09:00 CEST

Nu pågår Lekmers stora Bamse-tävling på Facebook där du kan vinna biljetter till Cirkus Scotts nya Bamse-föreställning, leksaker för 5000 kr och dessutom får alla som tävlar en gratis Bamse-tidning hemskickat i brevlådan. Tävla med Bamse och Lekmer - vinn priser för 7000 kr!

Kampanjnyheter på Lekmer.se

Veckans klipp!
Veckans finaste klipp heter Disney Faries, 3D-set, tallrik, skål och mugg. Just nu 39 kr (99 kr). Du får 60 kr rabatt och sparar 61%!

Allt till barnkalaset
På våra barnkalassidor har vi samlat partyhattar, ballonger, servetter, papperstallrikar, godispåsar, serpentiner och allt annat som behövs när det är dags för kalas. Gå till Lekmers kalassidor

Köp nu - betala efter midsommar!
Med vår nya Klarna-kampanj shoppar du bekvämt redan idag och betalar inte förrän 30/6 till 0% ränta. Du väljer betalningsalternativet i kassan när du handlar. Jamenvisst, så är det - shoppa lugnt!

Fråga vår kundtjänst
Vi är här för dig! Lekmers kundtjänst finns bara ett klick bort när du har frågor om våra produkter eller din order. Vi svarar på e-post inom 24 timmar under vardagar och finns på telefon mellan 9 och 16 varje dag.

Om Lekmer – leksaksbutiken på nätet

Lekmer är leksaksbutiken på nätet. Lekmer värdesätter hög tillgänglighet, snabba leveranser, god service och trygga, säkra, populära leksaker, barnkläder, barnrumsinredning, spel och sällskapsspel, barn- och babyartiklar till rätt pris.

Lekmer grundades i januari 2006 och ingår i CDON Group. Lekmer har sitt säte i Stockholm.

Om CDON Group – Nordens ledande e-handelshus
CDON Group är en ledande e-handelskoncern med några av Nordens mest välkända och uppskattade varumärken. Sedan starten 1999 har CDON Group skapat framgångsrika verksamheter inom segmenten underhållning, mode och sport/hälsa. Idag driver CDON Group sju e-handelsbutiker med två miljoner kunder i fem länder. Vår portfölj består av underhållningsbutiken Cdon.com, bokhandeln Bookplus.fi, leksaksbutiken Lekmer.se, modebutiken Nelly.com, shoppingklubben Members.com, vitvarubutiken Tretti.se, heminredningsbutiken Rum21, skobutiken Heppo.com, sport- och näringsbutiken Gymgrossisten.com samt hälsa- och fitnessbutiken Bodystore.com.

CDON Group ingår i Modern Times Group AB, noterad på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-lista under MTG A och MTG B.

E-handelsplatserna
Cdon.com, http://www.cdon.com