Tailor Events Live Sports AB

Tailor Events blir officiell partner till AFC Eskilstuna

Pressmeddelande   •   Jan 12, 2017 16:50 CET

Tailor Events har skrivit ett avtal med AFC Eskilstuna som ny officiell partner. Syftet är att gemensamt kunna erbjuda partners, medlemmar och supportrar kvalitetsevenemang och genom det stärka AFC Eskilstunas elitverksamhet.

- Vi är mycket glada för möjligheten att få samarbeta med AFC Eskilstuna då vi är väldigt imponerade av deras framfart i fotbollssverige. Vi tycker det är otroligt kul att en stad som Eskilstuna representeras i Allsvenskan och vi vill bidra till detta. Mimi Nordling VD Tailor Events.

Tailor Events, som startade 2006, tar fram färdiga resepaket och skräddarsydda reseupplevelser och events världen över. Företaget är en event- och resebyrå inom företagssektorn men paketerar även evenemang i samband med befintliga sport-, kultur- och nöjesevenemang.

- I och med vårt samarbete med Tailor Events, stärker vi vårt utbud gentemot våra supportrar och sponsorer. Deras långa erfarenhet inom företagsevent gör de till en självklar partner inom detta segment. Vi välkomnar Tailor Events till Eskilstuna och ser fram emot ett långt och framgångsrikt samarbete. Omran Ismail, Marknadschef på AFC Eskilstuna.

För mer information, kontakta: Onur Ataker, Tailor Events, onur@tailorevents.se, 070-7140544

Omran Ismail, AFC Eskilstuna, omran@afcunited.se,0700-42 23 20