Speaking Roses Sverige AB

Talande Rosor för alla smaker

Pressmeddelande   •   Aug 21, 2009 10:02 CEST

www.SpeakingRoses.se erbjuder Talande Rosor för alla smaker och tillfällen i hela Sverige.

- Det känns grymt kul att få erbjuda denna revolutionerande möjlighet till det svenska folket, säger André Musesoglu, medgrundare på Speaking Roses Sverige AB. Från och med idag kan människor runt om i Sverige beställa något så häftigt som skräddarsydda rosor.

- För alla som idag besöker Speaking Roses kommer finna exklusiva rosor med massor av valmöligheter. Under smyglanseringen igår kväll fick vi vår första order. Det var en beställning av ett bröllopsfotografi tryckt på en ros. Det kostar lite mer än vad kunder är vana vid men vi erbjuder samtidigt mycket mer.

- Utbudet kommer kontinuerligt utökas och förnyas för vi förstår att förnyelse är något som alla vana webkonsumenter tar för givet. Vi är lyhörda och hungriga och kommer se till att Speaking Roses har kommit till Sverige för att stanna- Säger André

För mer information, kontakta André Musesoglu, pressansvarig på Speaking Roses Sverige AB: 070-981 07 93, andre@speakingroses.se

För beställning och information www.speakingroses.se