Talex AB

Talex Webshop Auktionsmodul

Pressmeddelande   •   Feb 13, 2011 19:02 CET

Vi på Talex Webshop är stolta över att få presentera vår nya auktionsmodul till vårt webshop system.
Med auktionsmodulen kan du lägga ut produkter för budgivning som skapar aktivitet i butiken och gör att besökarna återkommer till butiken. Även om man bara har en auktion någon gång ibland så leder det oftast till andra spontana köp.

I ditt administrationsgränssnitt väljer du vilken produkt som skall auktioneras ut (Du kan fortsätta sälja produkten som vanligt i butiken) och till vilket utropspris. Du kan ställa in ett slutdatum för auktionen och minsta belopp man kan öka bud med.

När en kund går in på din auktionssida så ser den alla aktiva och avslutade auktioner. När man är med i en auktion så blir man hela tiden informerad via e-post om förändringar i auktionen t ex om någon lägger ett högre bud. Kunden som vinner varan när auktionen är avslutad blir informerad via e-post och varan läggs automatiskt i kundens varukorg. Kunden kan inte ta bort varan ur varukorgen eftersom alla bud är bindande.

Läs mer på www.talex.se

Talex webshop, www.talex.se

Ingen startavgift, 30 dagar Pengarna-tillbaka-garanti.
Sökmotoroptimerad E-butik - Testvinnare 2010!
Snabb och enkel e-handel.
Modern, anpassningsbar och alltid ligger i framkant.
Fri support, hjälp och guidning hela vägen.
Först i Sverige med Social Shopping.