teknikhamstern.se

Teknikhamstern.se säljer unikt effektiv Luftrenare Meaco Airvax

Pressmeddelande   •   Apr 27, 2013 15:22 CEST

Fler och fler drabbas av olika former av allergier och många känner av någon form av hösnuva nu på våren.
Meaco Airvax är bästa valet för dig med pollen eller parfymallergi och båt/husbilsägaren som vill slippa olika lukter.

Vi på Teknikhamstern vet av egen erfarenhet att bästa metoden att lindra allergisymptom är att minska mängden allergener man utsätts för under ett dygn.  Meaco Airvax är så otroligt effektiv så vi kan inte låta bli att sälja den trots att den inte har en direkt anknytning till friluftsliv vilket våra produkter normalt brukar ha.  Självklart kan den också användas i båt och husbil för att avlägsna odörer då den även går på 12V och förbrukar mindre än 5W.

Meaco Airvax använder ett elektrostatiskt filter som är så effektivt att den kan fånga så små saker som flyktiga organiska föreningar (dvs gas från lösningsmedel). Självklart fångar den även rök, parfym, bilavgaser, odörer, mögeldoft, pollen, bakterier, virus med mera.

Den kan med andra ord inte jämföras med konkurrenter som använder traditionella HEPA filter, varken när det gäller effektivitet (Airvax fångar partiklar så små som 0,1-0,25 mikrometer) eller när det gäller filterintervall  (Airvax bytesintervall på filtret är 3år med rengöring en gång i månaden)

Airvax är mycket tyst och är effektiv i rum upp till 25kvm

Produktblad :

Meaco Airvax får otroligt bra recensioner av användare i
England:

Sammanfattningsvis säger flera användare att Meaco Airvax gör
”enorm” skillnad för astmabesvär och hösnuva.
En användare använder Airvax för slippa plastlukt från DVD-spelare och
för att slippa parfymlukt från besökare.

Produktlänk:

Bilder:

Finns i Vit

och Svart

Teknikhamstern etablerades årsskiftet 2009/2010 med målet 100% nöjda kunder och lägst pris på konsumentelektronik. Vi har i princip alltid lägst pris i Sverige på de produkter vi erbjuder och bara nöjda kunder vad vi vet.

Vi knyter avtal utan mellanhänder och köper även in tillfälliga partier med teknikprylar man inte kan låta bli. Vårt mål är att hålla Sveriges bästa priser.

Teknik är vår passion och du är mycket välkommen att diskutera och fråga oss om elektronik eller elektronik till båtar. Vi försöker svara omgående på  kundservice@teknikhamstern.se