Teleco Mobile AB

​Teleco startar fler butikssamarbeten

Pressmeddelande   •   Jul 18, 2019 13:01 CEST

Hos oss på Teleco Mobile AB är kundnöjdhet och låga priser väldigt viktigt. För att kunna pressa våra priser men samtidigt vara tillgängliga på fysiska platser runt om i landet så har vi ett flertal auktoriserade återförsäljare som kan hjälpa kunder med allt från att teckna avtal till att få hjälp med telefonen.

Från och med juli utökade vi med tre nya samarbetspartners som har butiker runt om i Sverige.

Välkommen att besöka dem på nedan adress när det är dags att uppgradera till en ny telefon med ett grönt mobilabonnemang.

Teknikbröderna Marieberg Galleria i Örebro
Phonefriend, Knalleland Shoppingcentrum i Borås
Ullareds Teknik utanför Gekås i Ullared

Teleco grundades 2010. Visionen var att skapa en tjänst som alla i Sverige redan använder, men där en del av omsättningen skulle gå till välgörenhet. Genom effektiva och kostnadsmedvetna val lyckades vi hålla våra priser nere samtidigt som vi kunde skänka en stor del av omsättningen till organisationer med ett tydligt fokus, att göra det bättre för världens fattigaste och samtidigt värna om miljön. Vi har genom åren samarbetat med olika trädplanteringsföretag, sedan 2013 har lotten fallit på Trees for the Future.

I dagsläget erbjuder Teleco mobil- och hemtelefoni via Tele2 och Skanovas kopparnät. För mindre företag har vi även enkla växeltjänster.