Boss Media AB

Telefonkonferens

Pressmeddelande   •  Aug 11, 2003 10:36 CEST

Med anledning av Boss Medias delårsrapport för perioden januari-juni 2003 inbjuder Boss Media till telefonkonferens

Boss Media har härmed nöjet att inbjuda till telefonkonferens fredagen den 15 augusti, kl.11.00. Boss Medias VD Peter Bertilsson och Ekonomichef Markus Holm presenterar delårsrapporten och svarar på frågor. Presentationen hålls på svenska.

Delårsrapporten kommer att offentliggöras före börsens öppnande fredagen den 15 augusti och då också finnas tillgänglig på bolagets hemsida www.bossmedia.se.

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på www.bossmedia.se cirka en timme innan telefonkonferensen.

För att delta i konferensen, vänligen ring 08-505 201 14 senast fem minuter innan konferensen börjar för att underlätta att konferensen startar i rätt tid.

En inspelad version av presentationen kommer att finnas tillgänglig under tio dagar efter telefonkonferensen på telefonnummer 020-828 844 59, kod 817882.

För mer information kontakta:
Markus Holm, Ekonomichef, tfn 0470-70 30 06 eller 070-953 05 85.

Boss Media AB (publ) är en av världens ledande leverantörer av system för digitalt distribuerad spelunderhållning. Licenstagarna erbjuds ett kundanpassat spelsystem, ett integrerat betalningssystem samt därtill relaterade servicetjänster. Boss Media-aktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Mer information om Boss Media finns på http://www.bossmedia.se.