Perbio Science AB

Telefonkonferens rörande delårsrapport från Perbio Science

Pressmeddelande   •  Aug 04, 2003 16:36 CEST

Inbjudan att deltaga i ytterligare telefonkonferens rörande Perbio Science AB:s delårsrapport januari - juni 2003

Presentation och frågestund rörande Perbio Science AB: s delårsrapport januari - juni 2003 ägde rum i Stockholm den 1 augusti. Vi är tacksamma för det stora antalet deltagare som besökte oss personligen och lyssnade via telefon och internetsändning. På grund av tekniska problem kunde vi tyvärr inte besvara frågor från telefon- och internetdeltagare. Vi ber om ursäkt för detta och erbjuder därför tillfälle att deltaga i en ny telefonkonferens med möjlighet att ställa frågor.

Telefonkonferensen hålls torsdagen den 7 augusti klockan 15.00 svensk tid

VD Leland Foster och Finansdirektör Claes Wenthzel kommer att vara tillgängliga för att besvara frågor rörande delårsrapporten för januari
- juni 2003. Konferensen kommer att hållas på engelska.

För att delta i konferensen vänligen ring 08-727 77 51

Ni är välkomna att ladda ner presentationsbilderna i förväg från vår hemsida www.perbio.com

Ni kan också se inspelningen från presentationen som hölls den 1 augusti på www.financialhearings.com

VD Leland G Foster +1 435 757 6432
VVD och Finansdirektör Claes Wenthzel 042-26 90 92, 070-862 01 22

Perbio Science AB (publ) är ett svenskt bioteknikföretag vars kunder finns inom forskningsinstitut, läkemedels- och diagnostikföretag. Huvuddelen av verksamheten bedrivs i USA. Företaget är leverantör av produkter, system och tjänster för att studera och producera proteiner. Perbio Science utvecklar produkter inom områdena Bioresearch, Cell Culture och Medical Device. Koncernen har 1 353 anställda med kontor i Sverige, USA och ett flertal andra länder. Huvudkontoret ligger i Helsingborg.

Mer information om Perbio Science finns på www.perbio.com