Telephon

Telephon Sverige - en av Sveriges snabbast växande telefonoperatörer

Pressmeddelande   •   Aug 20, 2012 19:23 CEST

Telephon är en utstickare på den svenska marknaden.

Affärsidén på Telephon är att leverera Sveriges bästa telefonitjänster till både stora och medelstora företag. Vår tjänst är enkel att förstå och vi är stolta att kunna erbjuda marknadens bästa priser till alla våra kunder.

Telephon Sverige står för enkelhet trygghet och förstklassig service. Som kund ska du alltid kunna lita på att dina tjänster fungerar och att du har en kundservice du kan få hjälp med vad det än är. Vi använder oss idag av stabila nät och har täckning från norr till söder. Vi är också flexibla och anpassar oss efter våra enskilda kunders behov. När du en gång har blivit kund hos Telephon behöver du aldrig mer byta operatör. Vår unika prisgaranti ser hela tiden till att du har Sveriges bästa priser.

Vi på Telephon Sverige AB har lång erfarenhet av telekombranschen och vårt nätverk opererar idag i ett antal länder i Europa. I Sverige har vi vårt huvudkontor i Stockholm, men operarar idag med support, försäljning och infrastruktur från flera orter i Sverige.

Vi önskar alla våra kunder välkomna till framtidens telefoni operatör och ni som inte är kunder och önskar att ta del av våra tjänster är välkomna att ringa vår support på telefonnummer 0775-150 550.