Telephon

Telephon satsar på kundservice

Pressmeddelande   •   Aug 27, 2012 20:41 CEST

Telephos kundstock ökar fort och för att öka kvalitén och möta upp efterfrågan på våra produkter och tjänster så söker Telephon nya kompetenta kundservicemedarbetare som kan hjälpa till i arbetet för att uppnå vår vision om att våra kunder ska vara marknadens nöjdaste.

Vi har även infört att samtliga av Telephons nyanställda på kundservice får gå ett introduktionsprogram kompletterat med intern utbildning eftersom att vi anser att detta bidrar till en högre servicegrad för våra kunder och högre kompetens bland Telephons kundservice anställda.  Hög servicegrad för våra kunder gör att våra kunder känner lojalitet till sin leverantör. Hög kompetens bland våra medarbetare innebär att Telephon kan leverara förstklassig service till våra kunder.

Telephon har fokuserat på att bygga upp en kundservice som kan överträffa vad kunden förväntar sig av en kundservice genom att ge ett professionellt bemötande utöver det vanliga. Mycket av våra resurser har lagts på att öka kvalitén på kundservice och arbetet med att förbättra våra relationer till våra kunder, allt för att få våra kunder till att bli marknadens nöjdaste.

Affärsidén på Telephon är att leverera Sveriges bästa telefonitjänster till både stora och medelstora företag. Vår tjänst är enkel att förstå och vi är stolta att kunna erbjuda marknadens bästa priser till alla våra kunder.

Telephon Sverige står för enkelhet trygghet och förstklassig service. Som kund ska du alltid kunna lita på att dina tjänster fungerar och att du har en kundservice du kan få hjälp med vad det än är. Vi använder oss idag av stabila nät och har täckning från norr till söder.

Vi är också flexibla och anpassar oss efter våra enskilda kunders behov. När du en gång har blivit kund hos Telephon behöver du aldrig mer byta operatör. Vår unika prisgaranti ser hela tiden till att du har Sveriges bästa priser.

Vi på Telephon Sverige AB har lång erfarenhet av telekombranschen och vårt nätverk opererar idag i ett antal länder i Europa. I Sverige har vi vårt huvudkontor i Stockholm, men operarar idag med support, försäljning och infrastruktur från flera orter i Sverige.