Svenska Volleybollförbundet

Temakväll i volleyboll med dubbla föreläsare

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2003 16:29 CET

Hallands Volleybollförbund inbjuder till en temakväll med dubbla föreläsare i Falkenberg tisdag den 25 november.

Damlandslagets tränare Jeanette Jonsson ger sin syn på dagens damvolleyboll och Gunnar Kärrbrant ger oss en djupare insyn i videoanalys och statistik.

Välj en av föreläsningarna men missa framförallt inte detta unika tillfälle att lyssna på två välmeriterade föreläsare i två unika ämnesområden. Observera att Jeanettes föreläsning i första hand är vikt åt kvinnliga åhörare. Vi hoppas att klubbarna med damlag samt övriga tränare ser föreläsningen som en inspirationsmöjlighet och prioriterar denna framför träning.

Ladda ner hela inbjudan med föreläsningarnas innehåll här

Tid: Tisdag den 25 november, kl 18

Plats: Falkenberg, Folketshus

Föreläsare: Jeanette Jonsson och Gunnar Kärrbrant.

Anmälan: Anmälan görs till Anders Norberg enligt nedan senast den 18 nov. Kostnaden är 150 kr/pers (max 1.000 kr/klubb). Platserna är begränsade så anmäl er i god tid.

Kontaktperson: Anders Norberg, 035-184311, 035-171249 arb,

Övrigt: Inregistrering sker från kl 18. Föreläsningarna beräknas börja kl 18:30. Innan dess hälsas alla välkomna av HVBF:s styrelse och ges även en kort information om pågående verksamheter samtidigt som vi bjuder på fika. Se även Halland VBFs hemsida