MIX Marknadsföreningen i Gävleborg

Teo Härén föreläser "Ett kreativt liv" hos MIX Marknadsföreningen i Gävleborg

Pressmeddelande   •   Jul 30, 2012 16:53 CEST

Höstens första föreläsning cirkulerar kring kreativitet. Och en föreläsning om kreativitet för kreativa människor bör ske på ett kreativt sätt. Därför kommer inte Teo till Gävle för att "dra av" en föreläsning, istället är det åhörarna som formar föreläsningen och bestämmer innehållet. Fredagen den 31 augusti kl 07.15 är du välkommen till ett kreativt pass, som på ett kreativt sätt inspirerar till ett kreativt liv.

Teo Härén är en av Sveriges mest eftertraktade och uppskattade föreläsare och har tillsammans med sin bror Fredrik Härén gjort fler än 2 000 föreläsningar i mer än 45 länder. Teo har arbetat med storföretag som SSAB, VOLVO men även med mindre företag, reklambyråer och skolor.

Teo har genom åren blivit utsedd till "En av Sveriges mest inspirerande personer" mer än en gång och har även fått en rad andra utmärkelser, bland annat som "Årets talare". Välkommen till en rolig och inspirerande start på hösten!

Några citat:
"Jag ryser fortfarande. 20 minuter efter att föreläsningen slutat - Vilket fullblodsproffs du är" - Vi är mycket nöjda liksom alla de åhörare vi pratat med!!"
- Tobias Lundquist - Southbridge

"Du fick 5,0 av 5,0 möjliga av de 60 personer som lyssnade. ALLA tyckte du var "MYCKET BRA"
- Daniel Muotka - Young entrepreneurs in Barens

Kom och var kreativ
Fredagen den 31 augusti kl 07.15 är du välkommen till ett kreativt pass, som på ett kreativt sätt inspirerar till ett kreativt liv. Läs mer på www.mixgavleborg.se eller www.facebook.com/mixgavleborg om hur du anmäler dig.

MIX är marknadsföreningen i Gävleborg  -  www.mixgavleborg.se