Finnair

Testflyg med Finnair – blogga vad du tycker!

Pressmeddelande   •   Sep 01, 2010 14:12 CEST

2010 09 01 Under oktober och november i år har du chansen att flyga med Finnair till våra destinationer i Asien, Nordamerika och Europa. Din uppgift är att som oberoende bedömare ”Quality Hunter” recensera flyg, flygplatser och destinationer. Du förmedlar dina opartiska intryck regelbundet på en egen blogg, som vem som helst kan följa.

Den 1 september inleder Finnair sökandet efter fyra ”Quality Hunters”. Satsningen är ett led i Finnairs strävan att ständigt höja servicenivån och kvaliteten.  Det är också ett sätt för Nordens enda fyrstjärniga flygbolag (Skytrax 2010 09 01) att fokusera mer på frågor som är viktiga för dagens resenärer. Finnairs Sverigechef Matias Sarkkinen tror på många ansökningar:

– Vi är övertygade om att detta kommer att öka intresset för flygresor och samtidigt ge oss värdefull feedback. Den som får jobbet ska också rapportera sina opartiska synpunkter till Finnair. Bedömarens roll är att vara observatör och rådgivare. Allt för att vi ska kunna erbjuda våra kunder ännu bättre service i framtiden.
Anmäl dig senast den 26 september till www.finnair.com/rethinkquality. Här finner du all information!
Kontakt: Matias Sarkkinen, Finnair Sverige matias.sarkkinen@finnair.com