Vitakraft ger livskraft och kärlek till djur

The Buddy Dog Beer med FREDAGSMYS kampanj

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 08:15 CET

Nu utökar Vitakraft sortimentet med en glad nyhet för törstiga jyckar.
The Buddy Dog Beer en 33cl läskande dryck, även kallad hundöl.
Helt utan kolsyra och självklart alkoholfri.
Svensktillverkad läskande dryck för törstiga vovvar.
En buljong med mineraler och vitaminer med hundens favoritsmaker nötkött och öl.
Det är roligt att bjuda vovven på något gott! Ha kul tillsammans! Fredagsmys!

The Buddy Dog Beer en svenskproducerad belöningsdryck smaksatt med läckert nötkött som tilltalar även den mest kräsna hundgom en nyttig livsmedelsgodkänd produkt med de bästa råvarorna, en buljong med mineraler och vitaminer med hundens favoritsmaker nötkött och öl. berikad med B-vitamin som hjälper till att hålla din fyrfota vän pigg och frisk.

Servera direkt ur flaskan, häll över torrfodret eller tillsätt som smaksättare i vattenskålen och se den glatt viftande svansen du får som svar. The Buddy Dog Beer finns i ca: 900 välsorterade butikers djuravdelning. Det är roligt att bjuda vovven på något gott! Ha kul tillsammans!
För mer information kontakta:
Vitakraft AB
Cederstömsgatan 4 212 39 Malmö
info@vitakraft.se
Vitakraft är en av Europas största djurproduktleverantör etablerad
i 35 länder www.vitakraft.com. Representeras i Sverige av 900 butiker.
 Citat från glada nöjda hund ägare. Hämtade från Internet
” Min hund bara älskade hundölen, han jagade skålen i hela köket, vi bara låg dubbla av skratt, Hälsningar Lotta”
”Hundöl en kanon produkt hjälpte min hund få tillbaka matlusten ....blandade ölen i torrfodret. /Nils ”

The Buddy Dog Beer är en unik förfrisknings dryck speciellt framtagen för hundar. En läcker välsmakande buljong smaksatt med nötkött. Tillverkad med ingredienser som även används i livsmedels produkter. Innehåller B-Vitamin vilket hjälper din hund att hålla sig frisk och glad. Drycken innehåller inte kolsyra eller alkohol men ett skum kan skapas genom att skaka flaskan före öppnandet. Serveras omskakad och rumstempererad. Produkten i originalförpackningen har en hållbarhet på 12 månader. Användning inom 3 dagar efter öppnandet. Förvara i kylskåp efter öppnad förpackning. Förvaras ej under 4 ° C .

Finns att köpa i välsorterade dagligvaubutiker på djuravdelningen.