The Barnhouse AB

The Farm investerar i Brandson

Pressmeddelande   •   Okt 05, 2010 10:18 CEST

The Farm investerar i Brandson

Det svenska produktionsbolaget The Farm har förvärvat en del av det svenska sökoptimeringsföretaget Brandson. Förvärvet stärker The Farm med nya produktområden samt tillför utökad säljkapacitet.

Brandson är ett sökmotoroptimeringsföretag med kompetens inom marknadsföring, sökmotoroptimering, programmering, design och copywriting.

– Vi välkomnar Brandson och dess personal till The Farm. Brandson är ett ungt företag etablerat av driftiga entreprenörer med ett enormt driv. Deras kompetens kompletterar oss väl och vi välkomnar utökad kapacitet för att möta den stora efterfrågan vi ser på marknaden, säger Luca Di Stefano, VD för The Farm.

– Att vi nu ingår i The Farm stärker oss väsentligt och genom en större kostym kan vi fokusera mer på vår nisch, säger Fredrik Montell på Brandson som även har ett 7 årigt förflutet inom Eniro koncernen.

För ytterligare information:

Luca DI Stefano, VD The Farm

Tel. mobil 070 855 67 23

Besök även: www.thefarm.se och www.brandson.se

The Farm är ett svenskt produktionsbolag som erbjuder ett brett utbud av tjänster inom digitala medier. Företaget har kontor i Stockholm samt Lidköping och medarbetarna kompetens inom systemutveckling, konsultation och strategisk planering.