The Great Swedish Nature

The Great Swedish Nature AB vaknar till liv

Pressmeddelande   •   Jul 02, 2013 18:51 CEST

Marknadsföringsbolaget The Great Swedish Nature lanserar nya www.swedishnature.se och inleder ett långsiktigt marknadförings- och produktutvecklingsarbete. Den svenska naturen är en fantastisk arena för fiske, jakt och aktiviteter. Vi erbjuder produkter som passar både för privata tillfällen och konferenser.

Utvecklingspotentialen inom turismprodukter med fokus på fiske, jakt och aktiviteter i naturen är enorm. Detta har framförts under flera år men dock har ganska lite hänt vad gäller ökad omsättning för besöksnäringsföretag på landsbygden. I The Great Swedish Nature AB har vi bestämt oss för att ändra på detta.

Det handlar om att erbjuda hög kvalitét på allt som vi levererar och naturligtvis krydda med en stark upplevelse som ger helheten. Vi arbetar ständigt med produktutveckling och är alltid lyhörda för synpunkter och förslag.

Första steget är att lansera våra 20 anläggningarnas gemensamma webbplattform www.swedishnature.se och vårt pressrum MyNewsDesk.

Efterhand öppnar vi upp för online-bokning kombinerat med våra restips och erbjudanden.

The Great Swedish Nature AB har för avsikt att samarbeta med andra nätverk och på så sätt bredda anläggningarnas synlighet mot marknaden.

Vill du, som har en anläggning som passar in i konceptet, marknadföras via webbplattformen och sända ut dina pressreleaser via vårt pressrum är du välkommen att kontakta oss för att få veta mer.
Ring 0708-7360530 eller maila på thegreatswedishnature@gmail.com

Välkommen till The Great Swedish Nature AB

The Great Swedish Nature AB - fiske, jakt och outdoor-aktiviteter för konferenskunder och privata gäster.