Ladbrokes

THE KING OF POP JULETTA I ENGLAND?

Pressmeddelande   •   Nov 05, 2010 13:13 CET

Oddsen faller dramatiskt när den framlidne Michel Jacksons nya album förväntas överta Take Thats favoritplats som mest sålda i den brittiska julhandeln. Spelarna har lagt stora pengar på plattan som nu spelas till 3 gånger pengarna som mest sålda. Oddset har sänkts från 34 gånger på mindre än ett dygn.

Det nya material som ges ut postumt på Jacksonplattan är kolossalt välkommet bland förväntansfulla fans och plattan ser ut att knuffa bort pojkbandet Take That från topplatsen.

”Michel Jacksons musik är odödlig och förutsättningar för kommersiella framgångar för outgivet material som ges ut är enorma. Det här blir ingen Thriller. Take that, Susan Boyle och Tomten kommer att få fira jul med mindre grötportioner” säger Andreas Gillberg Ladbrokes chefsDJ i Norden.

Aktuella odds – Juletta på Englandslistan

Take That  1,50

Michael Jackson  3,00

Susan Boyle  7,00

Father Christmas Sings  8,00

JLS  9,00

Kings of Leon  11,00

Westlife  26,00

Justin Bieber  34,00

Joe McElderry  34,00

The Beatles  41,00

Michael Buble  41,00

Cheryl Cole  51,00

McFly  51,00

Eminem  51,00

Tinie Tempah  51,00

Shayne Ward  101,00

Katy Perry  101,00

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com