Lady Detective Agency Sweden

The Lady Detective Agency Comes To Sweden! Lady Detective Agency kommer till Sverige!

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2012 08:08 CEST

The Lady Detective Agency är för närvarande Storbritanniens ledande kvinnliga detektivbyrå.  Grundaren "Rebecca Jane" öppnade byrån i början av 2009 efter skilsmässan från sin före detta man, som då varit otrogen. Efter att själv ha anlitat privatdetektiver fann hon branschen kall och hjärtlösa och tog saken i egna händer.

The Lady Detective Agency drivs av ett team mycket kompetenta kvinnor som reser världen över för att hjälpa alla och envar att fånga otrogna partners, hitta försvunna personer, gamla kärlekar, låntagare och underhållsstödsfifflare.

Rebecca porträtteras frekvent i Storbritanniens nationella medier som en relationsexpert och  du kanske har sett henne på SVT:s talkshow "Skavlan". För närvarande förbereder Rebecca även sin internationella lansering av debutboken "The REAL lady detective agency", som ges ut av förlaget  "Harper Collins" i januari 2013.

"Vi är nu stolta över att  tillkännage öppnandet av Sveriges första kvinnliga detektivbyrå!"

"Jane Andersson är vår egen svenska Lady Detective, och tillsammans med hennes team av personal kommer hon ta sig an hela Sverige."

" Vi älskar Sverige, och människorna som bor där. Vi är exalterade över att Jane kommer förvalta vårt Stockholmskontor. Det är viktigt för oss att våra medarbetare har samma moraliska värderingar som vi startade med. Vi måste ha ett överkomligt pris och visa förståelse för alla de situationer våra kunder befinner sig i. Jane håller våra värden nära hennes hjärta och är den perfekta personen att representera oss i detta vackra land." -Rebecca Jane - grundare av Lady Detective Agency

Besök gärna vår hemsida www.ladydetective.se för mer detaljer kring våra tjänster och för prisuppgifter. Mediekontakter ring 0720-067295 Intresserade av vår hjälp? RING 0768-929696 eller mejla home@ladydetective.se

The Lady Detective Agency Sweden är en franchise av det Engelska företaget med samma namn. Det är en detektivbyrå som drivs av kvinnor och vänder sig främst till kvinnor.  Vi bedriver alla typer av detektivuppdrag allt från otrohetsfall, skuggning, spaning, familjeärenden, efterforskningar, personundersökningar, bakgrunds-kontroller, Internetkartläggning, företagsdetektiver, fotodokumentation, videodokumentation, due diligence.
Vi utför uppdrag för privatpersoner och företag både i Sverige och internationellt.