Universal Music Sweden

The Lonely Island är tillbaka med THE WACK ALBUM

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2013 11:10 CEST

The Lonely Island släpper äntligen sitt mycket efterlängtade THE WACK ALBUM, en uppföljare till succéalbumet Turtleneck and Chain och hitlåtar som ”I Just Had Sex”, ”Jack Sparrow” och ”Motherlover”. Parodigruppen ger nu ut singeln ”GO KINDERGARTEN” där vi bland andra hittar svenska stjärnskottet Robyn, rapparen P.Diddy, samt skådespelaren Paul Rudd i en salig
blandning på dansgolvet. Här nedanför får ni ta del av den episka musikvideon.

YouTube-fenomet med över 200 miljoner visningar gästas på albumet av världsartister som Adam Levine, Kendrick Lamar, Billie Joe Armstrong, T-Pain, Solange, Pharrel Williams med flera. I videorna till musiken finner vi, förutom de redan nämnda, gästskådespel av bland andra Edward Norton,
James Franco och Zach Galifianakis.