Universal Music Sweden

The Rolling Sones på iTunes . . . Just a click away, click away …

Pressmeddelande   •   Jun 19, 2013 15:01 CEST

The Rolling Stones: Complete Collection 1963-1971 & 1971-2013

Som ett led i 50-årsfirandet av Världens Bästa Rockband har Universal exklusivt för iTunes Store sammanställt två kronologiska genomgångar av Rolling Stones klassiska repertoar.

De två samlingarna omfattar samtliga omistliga studioplattor i kristallklart MFiT-ljud, samt alla singlar och EP-spår som inte gavs ut på originalalbumen. Singlarna har samlats på nykomponerade samlingarna ”No Stone Unturned Vol 1” och ” No Stone Unturned Vol 2”. ”Exile on Main St” och ”Some Girls” är dessutom de utökade deluxe-utgåvorna. Dessutom ingår några av deras populäraste liveplattor, inklusive ”Love You Live” från 1977.

Dessa digitala hörnstenar är grunden för 50 års rockhistoria.

iTunes.com/TheRollingStones