Universal Music Sweden

The Wanted uppträder i Sommarkrysset imorgon

Pressmeddelande   •   Jul 26, 2013 17:27 CEST

The Wanted kommer till Sverige imorgon lördag! Missa inte deras uppträdande i Sommarkrysset kl 20:00 på TV4.

Den brittiska popsensationen The Wanted satsar nu internationellt. Med senaste singeln ”Walks Like Rihanna” har de hamnat topp 10 i hela 43 länder. Justin Bieber- och Carly Rae Jepsen-managern Scooter Braun har nu tagit The Wanted under sina vingar.

Gruppens tredje album  ”Word Of Mouth” släpps 16:e september. The Wanted har dock fler bollar i luften. Ett filmteam har följt med de unga grabbarna under inspelningen av deras nya platta i USA. Till hösten släpps deras egen realityserie – ”The Wanted Life”.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Redan 12:e augusti släpper The Wanted sin nya singel ”We Own The Night”. Tills dess får ni hålla till godo med den sköna videon till “Walks Like Rihanna”: