Propartner AB

Therese Alshammar och Propartner AB i samarbete.

Pressmeddelande   •   Sep 14, 2010 06:00 CEST

Propartner AB har knutit Therese Alshammar till sig som del i marknadsföringen av sin produktportfölj.

"Det känns riktigt roligt att få samarbeta med Tessan, en av våra allra största idrottare. Inom simningen är hon ju unik med sina 67 internationella medaljer", säger Mario Usilla, huvudägare i Propartner AB.

"Jag har använt produkter från Propartner ett tag nu så detta blev en naturlig förlängning på vår relation. Att Propartner nu stöttar mig som sponsor är jättekul och deras produktportfölj passar perfekt in i mitt dagliga liv, både privat och professionellt", säger Therese Alshammar.

Therese kommer att fortsätta att använda, men nu också aktivt marknadsföra, produkter som är kopplade till träning, simning, friskvård och resande. På webben, i annonser och på mässor kommer du att kunna se Therese Alshammar tillsammans med världskända produkter.

"En ära att kunna få berätta om detta samarbete och en glädje att kunna få stötta Therese i hennes fortsatta satsning mot nya rekord och nya medaljer. Vi hade en monter på Apoteksmässan förra veckan i Stockholm, där använde vi Tessan... och jag kan bara säga att hon väcker mycket uppmärksamhet för våra produkter, VILKEN SKJUTS!" -avrundar Mario Usilla från Göteborgsföretaget Propartner AB.

För mera info:

Mario Usilla, 0705-687360

www.propartner.se

Propartner AB är ett handelsbolag som säljer intressanta och innovativa produkter på marknaderna i Norra och mellan Europa. Vi representerar starka varumärken och produkter som uppfattas som mycket konkurrenskraftiga inom sina olika segment. Produkterna är antigen oerhört unika och patenterade eller specifika och extremt konkurrenskraftiga när man jämför pris, kvalité och övrig prestanda.

Produkterna vi handlar med finns representerade hos alla stora och ledande internationella apotekskedjor och andra landsomfattande kedjor.