Urkompaniet

Tiden är inne för prispress på märkesklockor!

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2013 11:20 CET

De senaste åren har trenden varit tydlig, allt mer av handel i Sverige sker online. E-butiker som säljer klockor är inte nytt, men problemet är att priserna inte alltid skiljer sig inte från de i fysiska butiker.
Det vill grundarna av Urkompaniet.se ändra på genom deras  e-butik för märkesklockor som lanserades i förra veckan. Samtliga klockor i sortimentet är upp till 50% billigare än konkurrenterna och prisgaranti gäller alltid.

Ali Nouri, en av grundarna som pluggat vid KTH i Stockholm berättar hur allt startade.
"Jag har alltid haft ett personligt intresse för klockor, men har saknat en e-butik som har ett brett sortiment men samtidigt pressade priser. Därför bestämde jag och en vän oss för att starta den e-butik som vi själva skulle vilja se."

André Dani, medgrundare och ansvarig för utvecklingen av e-butiken, berättar om några funktioner som utvecklats för att förbättra användarvänligheten.
"Även om vi har ett av Sveriges största sortiment har vi jobbat hårt med att ta fram en stilren e-butik där det är lätt att hitta den klocka kunden är ute efter. På Urkompaniet.se går det även att se exakt hur många klockor som finns på lager för varje modell. Lagersaldot uppdateras var 24:e timme och om en kund anser att en klocka saknas är det lätt att göra en förfrågan om att vi ska ta in den, självklart till ett pressat pris."

Urkompaniet erbjuder alltid gratis frakt och står givetvis för en ny klocka om något skulle hända under frakten.

För mer information om Urkompaniet.se gå in på hemsidan: www.urkompaniet.se eller kontakta oss på 08-533 320 33.

Urkompaniet.se är en internetbaserad klockbutik där vi speciliseras oss i att erbjuda klockor av högsta kvalitet. Vår ambition är att bli en ledande aktör på skandinaviska klockmarknaden samt vara en lättillgänglig, dygnet runt-öppen klockbutik. Det vill vi uppnå genom att erbjuda våra kunder ett brett sortiment, bästa service och svårslagna priser.