THEBROWNPAPERBAG.NET

Tidløs Luksus fra Louis Vuitton, Chanel & Hermès

Pressmeddelande   •   Dec 05, 2012 16:24 CET

"Har du nogensinde ønsket dig et sted, hvor du kunne købe kvalitets vintage og lettere brugte luksusvarer, men stadig få samme følelse, af at købe noget helt nyt? Nu er din drøm gået i opfyldelse!”

THEBROWNPAPERBAG.NET blev grundlagt i New York City i 2011 af et berejst skandinavisk par og deres forkærlighed for kvalitet og service er hele drivkraften bag konceptet. Budskabet er klart; alle fortjener en lækker taske! Fra New York til Paris, Tokyo og Milano - udforsker parret flittigt auktioner, ejendomssalg og private samlinger for at finde de helt rigtige tasker, smykker og accessoirer til deres kunder.

Ved at skabe web-butikken besvarede parret bønner fra fashionistaer og kvalitetsbevidste folk fra hele verden; nu har alle adgang til tidløs luksus fra nogle af verdens mest eftertragtede brands - til en brøkdel af deres oprindelige priser. I dag styres THEBROWNPAPERBAG.NET fra parrets studio i Stockholm og har udviklet sig til en unik platform hvor kunder kan både købe og sælge deres originale luksusvarer, men også et sted hvor man kan finde information om hvordan man på bedste vis plejer sine lædervarer og endda tips om hvordan man skelner mellem ægte og uægte luksusvarer.

"Vi ønskede at skabe et sted, hvor alle kunne finde de rigtige varer, til de helt rigtige priser - uden at man skulle bekymre sig om ægthed eller varens stand. Vi har begge stor erfaring med at arbejde i 5 stjernede luksushoteller og restauranter, så vi vidste, at vi kun kunne skabe en virksomhed som denne ved at kombinere fantastiske produkter med en uovertruffen kundeoplevelse; Alle tasker kommer til eksempel med en tilhørende skræddersyet TBPB dust bag og bliver indpakkede i en smuk blanding af sort silkepapir og vores brune signatur papir”.

I et forsøg på at udrydde markedet for uægte eller “fake” mærkevarer er THEBROWNPAPERBAG.NET for nyligt gået sammen med websiden www.spotafakebag.com. Målet for samarbejdet er at oplyse om de negative implikationer det har på omverden når man vælger at købe uægte.

Tidløse skatte venter på at blive opdaget på www.thebrownpaperbag.net

For yderligere detaljer og fotomateriale kontakt venligst:

Ulrik Rosenvinge-Thürmer - Managing Director

THEBROWNPAPERBAG.NET

+46(0)855924556

ulrik@thebrownpaperbag.net

Founded in New York City in 2011 by a well travelled Scandinavian couple; THEBROWNPAPERBAG.NET is a labour of love. From New York to Paris, Tokyo and Milano the company explores auctions, estate sales and private collections to hand pick luxurious vintage bags, lavish jewelry and beautiful pre-owned accessories.
Ulrik Rosenvinge-Thürmer

THEBROWNPAPERBAG.NET offers an eclectic collection of the finest quality handbags and accessories. Combined with 5 star customer service; the company has become one of Scandinavia's fastest growing online boutiques focusing on timeless luxury.

“We wanted to create a place where everyone could find the right pieces, at the right prices - without having to worry about authenticity or condition. We both have extensive experience working in 5* hotels and with high street fashion, so we knew that creating a business like this could only be done by combining truly fantastic products with a tailored customer experience”.

Managing Director
Ulrik Rosenvinge-Thürmer