Tieto Sweden AB

TietoEnators delårsrapport 3/2003, 20 oktober 2004

Pressmeddelande   •   Okt 11, 2004 12:59 CEST

TietoEnator Abp Börsanmälan 11.10.2004 Kl 13.30

TietoEnators tredje delårsrapport år 2004, 1 januari till 30 september, offentliggörs onsdagen den 20 oktober 2004 klockan 07.00 (CET).

En presskonferens för analytiker och media arrangeras i Stockholm klockan 9.00 CET. Plats: Nordic Sea Hotel, Vasaplan.

Konferensen hålls på engelska och leds av koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm, CFO Timo Salmela, samt SVP Investor Relations and Financial Communication Päivi Lindqvist. För anmälan, vänligen kontakta Therese Edehorn, therese.edehorn@tietoenator.com, 08-632 14 11.

Presskonferensen direktsänds på Internet via TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com. Under konferensen kommer det också att vara möjligt att ställa frågor direkt via webben. En 'on-demand' video kommer att finnas tillgänglig efter konferensen.

En telefonkonferens anordnas klockan 15.00 (CET). Medverkande från TietoEnator är Åke Plyhm, Timo Salmela och Päivi Lindqvist. För att deltaga i konferensen, vänligen ring +44 (0)20 7162 0184, kod: 'TietoEnator', cirka tio minuter före start. En inspelning av konferensen finns tillgänglig på telefonnummer +44 (0)20 8288 4459, kod 998 902, fram till 27.10.2004. Från och med torsdagen den 21 oktober finns även en ljudfil med en inspelning av konferensen tillgänglig på www.tietoenator.com.

Delårsrapporten offentliggörs via ett pressmeddelande som distribueras på engelska, svenska och finska. Rapporten publiceras också i sin helhet på TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com.

För ytterligare information, kontakta:
Marja Kortesalo, IR-assistent, Investor Relations and Financial Communication, TietoEnator Abp,
tel. +358 (0)9 862 63122, +358 (0)40 527 4090, marja.kortesalo@tietoenator.com.

TIETOENATOR ABP

DISTRIBUTION