Tieto Sweden AB

TietoEnators delårsrapport 3/2003, 23 oktober

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2003 14:25 CEST

TietoEnators tredje delårsrapport år 2003, 1 januari till 30 september, offentliggörs torsdagen den 23 oktober 2003 klockan 07.00 (CET).

En presskonferens för analytiker och media arrangeras i Stockholm klockan 9.00 (lokal tid). Plats: City Conference Centre (Folkets Hus), Göteborgssalen, Barnhusgatan 12-14.

Konferensen hålls på engelska och leds av koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm, finans- och ekonomidirektör Timo Salmela, IR-chef Päivi Lindqvist, samt informationsdirektör Eric Österberg. För anmälan, vänligen kontakta Therese Edehorn, therese.edehorn@tietoenator.com, 08-632 14 11.

Presskonferensen direktsänds på Internet via TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com. Under konferensen kommer det också att vara möjligt att ställa frågor direkt via webben. En 'on-demand' video kommer att finnas tillgänglig efter konferensen.

En telefonkonferens anordnas klockan 15.00 (CET). Medverkande från TietoEnator är koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm, finans- och ekonomidirektör Timo Salmela, IR-chef Päivi Lindqvist, samt informationsdirektör Eric Österberg. För att deltaga i konferensen, vänligen ring +44 (0)20 7162 0190, kod: 'TietoEnator', cirka tio minuter före start. En inspelning av konferensen finns tillgänglig på telefonnummer +44 (0)20 8288 4459, kod 636652, fram till 30.10.2003. Från och med fredagen den 24 oktober finns även en ljudfil med en inspelning av konferensen tillgänglig på www.tietoenator.com.

Delårsrapporten offentliggörs via ett pressmeddelande som distribueras på engelska, svenska och finska. Rapporten publiceras också i sin helhet på TietoEnators hemsida, http://www.tietoenator.com.

För ytterligare information, kontakta:
Eric Österberg, informationsdirektör, TietoEnator
08-632 14 26, eric.osterberg@tietoenator.com