Tieto Sweden AB

TietoEnators första kvartal 2006, den 27 april

Pressmeddelande   •   Apr 25, 2006 09:08 CEST

TietoEnator Abp Börsanmälan 25.4.2006 kl 10.00 am EET

TietoEnators första kvartal för år 2006, 1 januari till 31 mars, offentliggörs torsdagen den 27 april 2006 klockan 07.00 CET.

En presskonferens för analytiker och media arrangeras i Stockholm klockan 9.00 lokal tid (10.00 EET). Plats: Nordic Sea Hotel, Vasaplan, kabinett Oceanen.

Konferensen hålls på engelska och leds av verkställande direktör Pentti Heikkinen, vice verkställande direktör Åke Plyhm, CFO Timo Salmela, samt SVP Communications och Investor Relations Päivi Lindqvist. För anmälan, vänligen kontakta Therese Edehorn, therese.edehorn@tietoenator.com, +46 (0)8 632 1411.

Presskonferensen direktsänds på Internet via TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com/presentations. Under konferensen kommer det också att vara möjligt att ställa frågor direkt via webben. En "on-demand" video kommer att finnas tillgänglig efter konferensen.

En telefonkonferens anordnas klockan 15.00 CET. Medverkande från TietoEnator är Timo Salmela samt Päivi Lindqvist. För att delta i konferensen, vänligen ring +44 20 7365 8426, kod: 'TietoEnator', cirka tio minuter före start. Det går också bra att följa konferensen i direktsändning via TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com/presentations. En inspelning av konferensen publiceras senare på dagen på TietoEnators hemsida och kommer också att finnas tillgänglig på telefonnummer +44 20 7365 8427, kod 70750667, fram till den 4.5.2006.

TietoEnator distribuerar sin finansiella information på engelska, svenska och finska. Rapporterna publiceras också i sin helhet på TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com.

För ytterligare information, kontakta:
Marja Kortesalo, Assistant Manager, Communications and Investor Relations, TietoEnator,
tel. +358 9 862 63122, +358 40 527 4090, marja.kortesalo@tietoenator.com.

TIETOENATOR ABP

DISTRIBUTION