POST-ART

Till mor- och farföräldrarna

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2011 07:07 CET

Baby-art är den perfekt julklappen till mor- och farföräldrarna. Dessutom är ett avtryck av ditt barns fot eller hand ett ovärderligt minne för livet. En bättre gåva och minnesbild kan man inte tänka sig.

Konstnären Zigge Holmgren förvandlar ditt barns fot- eller handavtryck till en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Han ger dig möjlighet att skapa en egen personlig väggdekoration med ditt barns unika hand eller fot. Ingen annanstans kan du hitta så många anpassningsbara alternativ i så hög kvalitet som hos honom. Och det finns nästan ingenting som slår ett barns fotavtryck som bestående minne. Det fångar helt enkelt ett ögonblick i ett barns liv för alltid.

• Välj bland olika färgalternativ.
  • Välj storlek som fungerar bäst för dig.
  • Alla produkter är i garanterat hög kvalitet i Giclee Print.
  • Baby-print är dessutom en mycket dekorativ inredningsdetalj som ligger i tiden.

Som kund får du givetvis vara med under hela den konstnärliga processen. När arbetet är klart och godkänt så printas verket med ljusbeständig färg av hög kvalité. För mer information välkommen in i ateljén på nätet: Baby-art, eller till ateljén på Norra Kyrkogatan 20E i Visby.

Zigge Holmgren

Tel: 0498 - 212320

mob: 0709 529 951

Mejl: info@dna-art.se

Baby-art

POST-ART är konstnären Zigge Holmgrens lilla företag, inriktningen är porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också DNA ART - LIP ART - BABY-ART, där de inre och yttre avtryck görs till dekorativ konst.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"

POST-ART på facebook  och  DNA ART - LIP ART - BABY-ART på facebook