Jobbavitt AB - Ungdomspool.se

Tillåt RUT-avdrag för tomte-tjänst – Ge våra 1324 ungdomar jobb!

Pressmeddelande   •   Dec 09, 2013 10:02 CET

Tillåt RUT-avdrag för tomte-tjänst – Ge våra 1324 ungdomar jobb!

”Hade tomtetjänster räknas som hushållsnära tjänst så hade mer än 10.000 barnfamiljer kunnat få en riktigt bra upplevelse genom att anlita tomtetjänst genom ungdomspool.se. Våra 1324 ungdomar hade lätt klarat av minst 3 tomtningar var och därmed glatt över 25.000 barn!”

/VD Henrik Lindgren

Ungdomspool.se

Vi har över 1300 ungdomar som inget hellre vill än att få jobba med städning, barnpassning, läxläsning, snöskottning och andra hushållsnära tjänster. Hade tomtning ingått så hade de fått en mycket bra chans att introduceras hos barnfamiljer som sedan kanske fortsatt att anlita dem. Många av våra ungdomar är lärarstudenter som är som gjorda för att jobba med barn genom tomtning och läxläsning.

Alltid pengarna-tillbaka-garanti!

Om kunden mot förmodan inte är nöjd med tjänsten som utförts så behöver inte fakturan betalas. På fakturan, som skickas ut utan fakturaavgift, så uppmanas kunden att inte betala utan höra av sig till jobbavitt AB ifall kunden inte är nöjd.

Är det möjligt att privatpersoner kan bidra till att få ut ungdomar på arbetsmarknaden, genom att städa mindre?

Ja, med ungdomspool.se gör man en god gärning om man låter en ungdom sköta hushållssysslor för en billig timpeng! Ungdomen, får bra lön, pensionsinbetalning, arbetslivserfarenhet, kundkontakt och tjänstgöringsintyg.

Och för kunden är jobbet ändå både prisvärt och försäkrat!