Capitol Music Group Sweden

Tillbaka efter semestern?

Pressmeddelande   •   Aug 17, 2012 16:14 CEST

Tillbaka efter semestrar med solbruna ben och frisk energi ser vi fram emot att få boka er underhållning till höstens Kick Off!

Musik och artisteri är ett av de äldsta och säkraste sätten att sätta guldkant på festen, konferensen, kickoffen eller eventet.
Våra många år i branschen, vårt populära artiststall och vårt breda, väletablerade samarbete med hela Sveriges artistelit har gjort oss till experter på att producera och skräddarsy underhållningen till alla våra återkommande och nya kunder för såväl slutna som offentliga sammanhang

Varmt Välkommen med din förfrågan!
info@lionheartmusicgroup.se

Lionheart Music Group etablerades under namnet Lionheart Records 1990 och har sedan dess haft stora framgångar såväl på hemmaplan som internationellt.  Tillsammans med artist- och managementbyrån MLP och förlaget Lionheart Music har vi ända från starten haft en unik ställning i svenskt nöjesliv, då vi alltid har kunnat erbjuda våra artister och låtskrivare – och även våra samarbetspartners – en helhetslösning.  Under 2012 byter också MLP namn till Lionheart Music Group, vilket gör vår arbetsmodell ännu tydligare! Inom musikutgivningen ingår också lablarna SoFo Records och Kavalkad. Sedan augusti 2007 är vi ett fristående bolag inom Universal Music-koncernen, världens största skivbolag.