ProQure | Entrémattor & Mattservice

Danska sug för proQures entrémattor & mattservice

Pressmeddelande   •   Dec 14, 2009 10:51 CET

Som inströmning av delegater från COP15 har danska kunder i Köpenhamn strömmat in i vår kundbas de senaste veckorna. Ett gott tecken på proQures kontinental närvaro och image.

P g a Malmös strategiska läge har vårt företag även kunnat njuta fördelen att bo närmare kontinenten. Öresundseffekten märks tydligt när vi fått in kunder i Tivoli, intresseföreningar samt ett antal tjänsteföretag i centrala Köpenhamn. Vi var självklart nyfikna var kunderna hört oss från - "rekommendationer från vänner och affärspartner" var det vanligaste svaret.

Vi är oerhört glada att fånga upp danskarnas sug för proQures entrémattor & mattservice. Det bästa är att vi kunnat erbjuda de bättre priser utan att kompensera för kvalitén.

___________________

proQure erbjuder entrémattor & mattservice av överlägsen kvalité & löser dina mattbehov i tid, till låga kostnader samt med hänsyn till miljön.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se.