Universal Telecom

Tillväxt i Universal Telecoms mobilfamilj

Pressmeddelande   •  Aug 14, 2012 17:09 CEST

Vi kan nu stolt meddela att vi har breddat vårt mobilabonnemangssortiment. Bland de numer sju olika abonnemangen som vi erbjuder finns verkligen alternativ för alla, från den som har mobil för att kunna bli nådd och bara kunna ringa lite då och då till den som lever med mobiltelefonen 24/7 med allt vad det innebär – obegränsad surf, otaliga antal SMS och MMS och massor med samtalstimmar. Den gemensamma nämnaren? Inga bindningstider och priser som ligger bra mycket lägre än de flesta andra operatörernas. Alla ska kunna använda mobilen utan att behöva oroa sig över kostnaderna. Samtliga abonnemang tillåter dessutom internetdelning och samtal med röstapplikationer såsom exempelvis Skype & Viber, liksom meddelandetjänster som Whatsapp & Kik etc.

Komplett 10 timmar är ett av dessa sju abonnemang. Mobil 10 timmar levererar 600 minuter samtalstid, 1000 SMS och obegränsad surf till en månadskostnad på 149 kronor, perfekt för den som pratar, SMS:ar och surfar mycket.

Läs gärna mer om Komplett 10 timmar och övriga abonnemang på www.universal.se/mobiltelefoni

Presskontakt:
Linus Skoglund
Mail: marketing@universal.se

När bra pris, kvalitet och service går hand i hand
Hos oss på Universal Telecom har en enkel och ganska självklar filosofi präglat arbetet sedan starten för drygt tio år sedan. Våra kunder ska varken behöva oroa sig över kostnader eller teknikkrångel. Uppkoppling och telefoni ska fungera och vara billigt, svårare än så är det inte.

I dagsläget förser vi över 100 000 svenskar med telefoni- och bredbandstjänster och vi gör det bra. Våra år i telekombranschen har genererat gedigen kunskap, något som givetvis gynnar våra kunder på flera sätt. Vårt utbud ligger alltid i fas med efterfrågan och vi kan på så vis erbjuda ett brett utbud av kvalitetstjänster och strävar alltid efter att ha något för alla.

Universal Telecom brukar kallas för en prispressare på telekommarknaden. Vi är stolta att vara några av de företag som har skapat en mer sansad prisbild på den europeiska telefoni- och bredbandsmarknaden. I längden innebär ju det mer kommunikation och fler upplevelser för våra kunder.