Landsbygdscoach Turism & Affärsutveckling

Timbanken kostnadsfri rådgivning för ditt företag

Pressmeddelande   •   Jan 23, 2018 11:31 CET

Landsbygdscoach Turism & Affärsutveckling Ewa-Britt Filipsson kommer under 2018 att kunna erbjuda företagare verksamma i region Jämtland, Härjedalen samt region Halland kostnadsfri affärsrådgivning i projekt TIMBANKEN.

Ewa-Britt har sedan 2014 tjänstgjort som affärscoach i Region Halland och har där hjälpt flertalet företagare med stöd inom försäljning, produktutveckling, varumärke, paketering, exportturism och finansieringsfrågor. From januari 2018 kommer även företagare etablerade i region Jämtland-Härjedalen att ha samma möjligheter.

Landsbygdscoach Turism & Affärsutveckling vänder sig i första hand till företagare inom besöksnäringen men ser  även andra former av företagsverksamhet och föreningar som presumtiva kunder.

Timbanken är ett regionalt affärsutvecklingsstöd med flertalet upphandlade konsulter till din hjälp för dig som vill utveckla ditt företag eller planerar att starta företag. Genom TIMBANKEN kan du som företagare i regionen få upp till fem timmars kostnadsfri rådgivning inom område Affärsplanering, Ekonomi & Juridik, Marknad, sälj & offentligupphandling. Ledning & organisation, Produkt & Tjänsteutveckling, Digitalisering & Teknik, Miljö & Hållbarhet.

Landsbygdscoach Turism & Affärsutveckling erbjuder företagare och föreningar hjälp i affärsutveckling och strategier inom marknadsföring och försäljning samt finansieringsfrågor. Företaget har sin bas i Lidköping, Skaraborg, med arbetar på uppdrag inom hela Sverige. Verksamheten är mobil men rådgivning och coachning ges även via internet. www.landsbygdscoach.se

Vårt arbete din framgång!