Community Entertainment

Tippa hela Champions League - vinn mot sportbloggarna!

Pressmeddelande   •   Sep 15, 2008 10:01 CEST

Aktietorget: CEAB BTA)

Vi har idag adresserat Sveriges samtliga sportjournalister i ett separat pressutskick att utmana alla sportbloggare samtidigt även Glenn Hysén vänner om deras kunskap om Champions League 2008/09. Denna kamp kommer man kunna följa på vår hemsida. www.3bwin.com

Vi garanterar vinnaren 25 000 Euro, plus omgångspriser om minst 1 000 Euro till vinnaren. Man tävlar individuellt mot alla men man kan även samla dina kompisar och starta en egen klubb hos oss. Här kommer du kunna skapa interns spel i din egen grupp där ni själva bestämmer vinstplan och insatser, mao blir ni i klubben er egen speloperatör. I klubben kommer man inom kort själv kunna komponera en egen spelkupong på intressanta spelobjekt. I CL-spelet premierar vi särskilt bästa klubb med 2 500 Euro i garantipris, kravet är att man i klubben har minst 15 deltagare i vårt CL-spel.

Nils-Åke Fahlén

Om Community Entertainment AB och 3BWin
3Bwin.com är en del av Community Entertainment AB, nästa generations spelföretag. Vår affärsidé är att kombinera spel med underhållning på nätet. Genom att tillföra en ny dimension till betting, poker, spel och quiz skapar vi livskraftiga spelcommunities. Dessa driver vi antingen själva, tillsammans med våra kunder eller som en ren plattformsleverantör. Våra intäkter kommer därför antingen direkt från spelarna, från partners i form av royaltys eller genom kundabonnemang. CEAB är sedan den 11 augusti 2008 listat på Aktietorget.