Kenth Åkerman - Ledarskapsexpert

Tips om hur du går utanför boxen och skapar ökad balans och framgång i ditt liv.

Pressmeddelande   •   Sep 03, 2010 15:34 CEST

Vi lever alla i vår avgränsade värld, i vår egen låda. Här får du tips om hur du går utanför boxen och skapar ökad balans och framgång i ditt liv.

Att stanna upp och reflektera över vart vi är på väg är en grundläggande princip som hjälper dig att nå mer balans och ökad framgång i ditt liv.
•    Vad gör du och hur gör du det?
•    Vad är viktigt för dig?
•    Vad mår du bra av?
•    Hur kan du vara ett stöd till andra för att få dem att må bra?
•    Hur kan du få andra att känna sig viktiga?

Kenth Åkerman, välkänd och ofta anlitad inspiratör och mental coach har samlat klokskap, inspiration och handfasta övningar och verktyg i en praktisk lite box. Som dessutom väl pryder sin plats i bokhyllan, som present till den som vill utvecklas eller på fikabordet på jobbet.

Vill du ha nytänkande, inspiration och ny energi samlat i en box? Skaffa dig Premium Box: Personligt ledarskap – 110 TIPS för din framgång. Boxen kommer ut till mässan Bok och Bibliotek i september 2010. Förlag: RB Publishing.

SNABBFAKTA

Fakta Premium Box: 110 tips samlat i en exklusiv box med magnetlås. I boxen finner du 11 olika 10 TIPS häften. Varje häfte har ett tema. Varje häfte har fakta, reflektioner, citat och övningar. Varje häfte ger dig olika verktyg för din framgång. Du får praktiska övningar, citat och fakta på ett enkelt och lättfattligt sätt.
Premium Box: Personligt ledarskap – 110 TIPS för din framgång. Författare: Kenth Åkerman. ISBN 978-91-86439-13-2. 11 häften, 176 sidor, i fickformat (114x162 mm). Samlat i en praktisk box med magnetlås. Utkommer 23 september 2010.

Elva olika separata inspirationshäften ”10 TIPS”:

Fakta författaren:

Kenth Åkerman är även aktuell med den praktiska boken ”Konsten att få andra att prestera. Praktisk handbok i coachande ledarskap.” som utkom i juni. Lanserar också DVD-paketet ”Mera flyt – motivation och arbetsglädje” i samband med årets Bok & Biblioteksmässa i Göteborg. Båda släpps på förlaget RB Publishing.

Kenth Åkerman har tidigare skrivit bl a ”Servicekompassen – framgångsfaktorer för service i mästarklass” och  ”Kunden är ditt varumärke”.

Mer information:
RB Publishing/Relationsbyggarna AB
Petter Emils Gård
434 98  Kungsbacka
Telefon 0300-30870
E-post:relation@relationsbyggarna.se

Direkt: Kenth Åkerman, kenth@relationsbyggarna.se, 0705-29 21 80
Fler bilder Kenth Åkerman http://www.kentakerman.com/bildbank.asp
Vill du beställa referensex eller behöver bilder på Premium Box och de ingående 10 TIPS häftena? Hör av dig.

RB Publishing är det lilla kreativa förlaget som vill skapa insikt, inspiration och inlärning.

Förlaget är en del av Relationsbyggarna AB företaget som skapar nya perspektiv, insikter och förändring - för ökad framgång; gladare medarbetare och nöjdare kunder - utveckling med det lilla extra.Arbetar som inspiratörer, perspektivskapare, skribenter och coacher.

Visionen är att inspirera och göra skillnad i människors liv och arbetsliv, för ökad medvetenhet, insikt och ansvarstagande. Missionen är att sprida kunskap för att få människor att väcka och återupptäcka sin inre potential – för ett bättre liv och arbetsliv. Och för att nå den framgång du är värd!

Affärsidén är att ge inspiration, motivation och kraft till de människor vi möter. Genom föredrag, seminarier, kreativa arbetsmöten och coachning, både i grupp och enskilt. I Sverige och utlandet. Samt genom att förmedla vårt budskap genom skrifter, filmer och i annan form. Vi arbetar både på svenska och engelska.

Företagets viktigaste värderingar eller ledstjärnor i samarbetet med uppdragsgivaren är:
Samverkan - Ärlighet - Respekt - Annorlunda - Professionalism - Enkelhet - Kreativitet