Peter Watz AB

Tjänsteföretagare är rädda för att sälja sig själva.

Pressmeddelande   •   Mar 04, 2012 16:23 CET

Pressrelase för omedelbar publicering

Många tjänsteföretagare som t.ex. konsulter, revisorer, fotografer, arkitekter, coacher m.fl. älskar det de gör bäst dvs sitt yrke. ”När det gäller försäljning och marknadsföring så tycker många inte lika mycket om det. Förrän nu. Tack vare utbildningskonceptet ”Book Yourself Solid” så förkortar man själva säljsamtalet till fyra frågor. Inga säljtekniker så som spin, sell-not-tell eller liknande behövs. Det är lätt om man har rätt grund.” säger Peter Watz, konsult inom marknadsföring och försäljning.

Boken Book Yourself Solid av författaren Michael Port har legat på New York Times listan för bästsäljande böcker. Boken har också varit en av de böcker som sålts mest på Amazon, US. Boken består av fyra moduler och 16 kapitel. I första modulen bygger man sin grund, modul två sitt förtroende och trovärdighet, modul tre - prissättning och säljsamtalet och modul fyra består av sju olika marknadsföringsstrategier. Boken är skriven på ett mycket lättfattat sätt utan krångliga marknadsföringstermer. Det är en bok för den vanliga tjänsteföretagaren.

Sedan förra året har Peter Watz blivit utbildad av Michael Port och hans team. Från och med den 1 mars så finns det ett antal olika sätt att få utbildning för att bli fullbokad i Sverige. Peter, genom företaget Watzit, erbjuder konsultation, personlig utbildning, tre-dagarskurs till 16 veckorsutbildning via webben. Allt för att svenska tjänsteföretagare ska lära sig att bli fullbokade.

Nu behöver alltså tjänsteföretagare inte vara rädd för marknadsföring och försäljning längre!

Kontaktinfo
Peter Watz 070-840 31 91, peter@watzit.se
www.watzit.se
Karlavägen 112, 115 28 Stockholm

Watzit bedriver affär- och verksamhetsutveckling. Hjälper företag att öka sin försäljning och lönsamhet.