TjeckienExperten AB

TjeckienExperten utökar i Prag

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2010 15:24 CET

Som Sveriges största arrangör av paketresor till Tjeckien är man alltid i blickfånget. Under 14 års verksamhet har TjeckienExperten AB växt till att bli Sveriges största arrangör av paketresor till Tjeckien, något vi är stolta över.

En viktigt del av vår tillväxt har varit och kommer alltid att vara förmågan att lyssna på våra resenärer och att ständigt förbättra vår service och vårt utbud. Inför 2011 kommer vi därför att erbjuda fler utflykter i Prag med omnejd, bl.a. kommer vi att erbjuda olika cykelturer med guide och inleda samarbete med fler restauranger där vi kan boka bord eller hela menyer till våra resenärer.

Efterfrågan på fyrstjärniga hotell i centrum har ökat lavinartat under året och därför har vi också inlett samarbete med fler hotell i denna klass i centrala Prag för vårens och sommarens paket. Som vanligt är det viktigt för oss att själva känna vår produkt och gör inspektionsresor till de nya hotellen under hösten.

TjeckienExperten AB är Sveriges största arrangör av paketresor till Tjeckien. Vi har varit verksamma sedan 1996.