TMG International AB

TMG INTERNATIONAL AB OFFENTLIGGÖR BOKSLUTSKOMMUNIKÉ

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2007 14:52 CET

Du kan se hela pressmeddelandet inkl. bifogade filer här: http://www.ngnews.se/default.asp?lngeditid=44857

TMG INTERNATIONAL: TMG INTERNATIONAL AB OFFENTLIGGÖR BOKSLUTSKOMMUNIKÉ FÖR 12 MÅNADERSPERIODEN-2006 ONSDAGEN DEN 28 FEBRUARI KL. 17.45

TMG håller presentation av bokslutskommunikén för 12 månadersperioden-2006 på Felix Konferansecenter beläget på Aker Brygge i Oslo onsdagen den 28 februari 2007 kl. 17.45.

Presentationen sänds även 'live' med interaktiv webcast upptagning och kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida samt under finanskalendrarna på hemsidorna till Oslo Börs och Dagens Naeringsliv.

Observera att tidpunkten för offentliggörandet av bokslutskommunikén har ändrats från kl.15.00 till kl.17.45.

Anmälan för att delta på presentationen i Oslo lämnas till: Magnus Winterman, Investor Relations TMG International AB Telefon +46 739 84 46 46 magnus.winterman@tmgi.se

Plats:
Felix Konferansecenter
Bryggetorget 3

För att ta del av den interaktiva presentationen onsdagen den 28 februari, vänligen logga in på: www.tmgi.se.

TMG International AB (ticker: TMGI på NGM EQUITY, www.ngm.se ) utvecklar ledande teknologi inom gjutning av magnesium samt tillverkar utrustning för gjutning av komponenter i magnesium till fordonsindustrin. Bolaget har verksamhet i Europa (Norge, Sverige, Tyskland, Polen och Tjeckien) och i Nordamerika (Mexiko och USA). www.tmgi.se

TMG International AB (ticker: TMGI på NGM EQUITY, www.ngm.se) utvecklar ledande teknologi inom gjutning av magnesium samt tillverkar utrustning för gjutning av komponenter i magnesium till bilindustrin. Bolaget har verksamhet i Europa (Norge, Sverige och Polen) och i Nordamerika (Mexiko och USA).