Butik Stylish

Törs du låta barnen leka på riktigt? Butik Stylish presenterar leksaker som gör detta möjligt

Pressmeddelande   •   Sep 27, 2010 21:54 CEST

Butik Stylish är väldigt stolta att få representera KidKrafts produkter då det inte bara är fina och fantasifulla produkter utan dessutom rejäla och hållbara. Leksaker man kort och gott törs låta barnen leka med! Butik Stylish säljer inredning, presenter och namnsmycken och fullkomligt älskar saker som inte finns överallt. Vi fokuserar också på att hitta prisvärda produkter utan att för den skull tumma på kvaliteten.

KidKraft grundades 1968 och har sedan dess skapat, tillverkat och distribuerat barnmöbler och leksaker som en av de främsta i sin genre. KidKraft är grundat av ingenjörer vilket bidragit till produkternas hållbarhet och genomkvalitativa konstruktion vilket i sin tur gjort KidKraft till ett företag med mycket hög kundtillfredställelse.

Vi på Butik Stylish strävar efter att alltid ha ett bra samarbete med press, i såväl tryck som på webben, och vi besvarar gärna alla de frågor ni kan tänkas ha. Vad gäller våra produktbilder så finns så gott som alla i högupplöst format. Det finns strikta produktbilder, lite mer inspirationsbilder och alla går jättebra att använda fritt i media. Till vissa produkter finns det även små korta videosekvenser. Vårt mål är att kunna vidareförmedla produktbilder i princip med vändande mail, så även om ni är ute i sista stund ska vi göra vad vi kan för att hjälpa er.

Butik Stylish (Jessica Jansson Design & Inredning)
www.butikstylish.se
Blogg: www.jessicajansson.se