Qall Telecom AB

Tomas Thorsbrink ny CFO på Qall Telecom AB

Pressmeddelande   •   Aug 25, 2015 18:04 CEST

Den 10 augusti började Tomas Thorsbrink som ny CFO på Qall Telecom AB. Tomas har en lång och gedigen karriär bakom sig i en mängd olika branscher. Tomas är i grunden civilekonom med inriktning mot redovisning och finansiering. Tomas har under många år arbetat både som ekonomichef och CFO inom större bolag.

"Jag är väldigt glad och positiv till att få förmånen att jobba med Tomas. En mycket kompetent och trygg ledare med goda kundskaper i de ekonomirelaterade frågorna som åligger en CFO" - säger Jonas Lindgren VD på Qall.

"Det känns mycket spännande att få kliva in som CFO hos Qall Telecom AB, ett spännande bolag inom en modern bransch. Jag tror att mina kunskaper, erfarenheter och ledaregenskaper kommer väl till pass hos bolaget" - säger Tomas.

Qall Telecom AB är en av Sveriges snabbast växande företagsoperatörer och i produktportföljen ingår mobiltelefoni, mobilt bredband, fast telefoni, IP-telefoni samt IP-centrexväxlar. Vi erbjuder små och medelstora företag konkurrenskraftiga och prisvärda helhetslösningar och ska vara det självklara alternativet för ett företags kommunikation. Vi har funnits sen 2007, är drygt 60 anställda och omsätter ca 200 miljoner kr årligen. Ledorden präglas av enkelhet, förstklassig service och personlighet.