TopVisible

TopVisible söker sökmotoroptimeringsexperter

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2013 21:58 CET

Malmöföretaget TopVisible som hjälper företag att öka sin synlighet och försäljning i digitala medier söker nu fler experter inom sökmotoroptimering (SEO). Rekryteringen är ett resultat av en ständigt ökad efterfrågan från både svenska som internationella företag.

Efterfrågan av tjänster inom sökmotoroptimering ökar kraftigt och i takt med att allt fler företag inser vikten av att synas på Google. Numera är det inte enbart e-handelsföretagen som vill positionera sig bra i sökmotorerna utan även detaljhandelskedjor, tjänsteföretag som industriföretag. Samtidigt ökar intresset för e-handel och fler är mogna att lansera sina produkter och tjänster på nätet.

TopVisible arbetar idag med alla typer av företag som bl.a. Yves Rocher, Barncancerfonden, CoolStuff.se och SkickaTårta.se

För ytterligare information: Magnus Äng, Webstrateg tfn 0760-40 52 80

Här finns mer information om SEO-jobbet.

TopVisible är en sökbyrå som brinner för sökmotoroptimering, Google AdWords-annonsering och Google Analytics. Genom TopVisibles gratis SEO-test får företagare, stora som små, hjälp med att förbättra sin synlighet på Google. Bolaget har många års erfarenhet av affärer på nätet, både inom Sverige och internationellt.

Besök TopVisibles webbplats

Följ oss på Twitter