TopVisible

TopVisible växer så vi snart inte får plats i lokalerna!

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2014 16:20 CEST

Den senaste månaden har 4 nya förmågor börjat på TopVisible. Detta innebär att vi växer från 7 till 11 personer. Snart får vi inte längre plats i våra lokaler!

"Det är efter en lyckad introduktion av RankTrail och ökad efterfrågan på våra konsulttjänster som vi valt att förstärka teamet med nya ytterst kompetenta resurser.Vi utesluter inte heller att det kan behövas ytterligare personalförstärkning inom kort för att möta den ökade efterfrågan."

- Rolf Widerström, VD TopVisible

Nedan kan ni läsa kort om våra nya kollegor och vill ni läsa ännu mer om dem får ni gärna besöka vår blogg:

Anna-Karin Persson:

Vår första säljare med fokus att få ut RankTrail på den svenska marknaden. Hon har 10 års säljerfarenhet och tycker att det är det bästa yrke man kan ha!

Nicklas Hallberg:

Nicklas är grym på Google AdWords och SEO och ska växa med båda dessa team. Han har en stark analytisk förmåga som redan gör honom mycket uppskattad av båda kunder och kollegor.

Tena Kotvas:

Ordning och reda är Tenas ledord och därför ska hon arbeta med ekonomi och interna strukturer. Nu när vi växer känns det naturligt att ha denna resurs in-house.

Fredrik Sjölin:

Fredrik är praktikant hos oss under 11 veckor och vi vill att han ska lära sig mer om SEO och AdWords och även få en inblick i RankTrail. Han har en programmerarbakgrund så det är där han vill utvecklas mest.

TopVisible är en sökbyrå som brinner för sökmotoroptimering, Google AdWords-annonsering och Google Analytics. Genom TopVisibles gratis SEO-test får företagare, stora som små, hjälp med att förbättra sin synlighet på Google. Bolaget har många års erfarenhet av affärer på nätet, både inom Sverige och internationellt.

Besök TopVisibles webbplats

Boka en demo på RankTrail