Universal Music Sweden

Torsdag 29 juli börjar skattjakten för alla AlunaGeorge-fans

Pressmeddelande   •   Jul 24, 2013 18:07 CEST

AlunaGeorge – 2013 års mest omnämnda musikduo på internet i hemlandet – släpper 29:e juli sitt efterlängtade debutalbum Body Music. Redan imorgon, torsdag 25:e juli, finns det möjlighet för alla hängivna fans att lyssna på deras nya låtar. Med start 13:00 finns första spåret exklusivt tillgängligt på bloggen www.disconaivete.com. Varje timma därpå släpps en ny låt på en ny sida.

Electroduon har själva valt ut ett antal hemsidor och bloggar som visat sitt stöd sedan lång tid tillbaka. 00:00 är hela uppspelningen klar, och albumet kommer då finnas tillgängligt på www.alunageorge.com .

Följ electroparet på Twitter och Facebook för alla nyttiga uppdateringar vad gäller denna online-skattjakt!

Facebook:  www.facebook.com/alunageorge

Twitter: https://twitter.com/alunageorge