Din Kurs Sverige AB

Total kontroll från anmälan till uppföljning

Pressmeddelande  •  2012-05-25 15:16 CEST

Ett smart system integrerat på er hemsida!

Din Kurs anmälningssystem är helt webbaserat. Ni kan integrera det webbaserade anmälningsformuläret i er egen hemsida, detta gör att det ser betydligt mer professionellt ut än om deltagaren slussas vidare till någon annan hemsida vid anmälningstillfället.

Vårt system kan automatiskt publicera kurser och evenemang på er hemsida. Du slipper uppdatera hemsidan varje gång du ska arrangera ett evenamang. Har du flera löpande evenemang så kan de automatiskt publiceras i listformat helt enligt din egen design.

Här kan du läsa mer om Din Kurs

VISA eller Master Card? Ta betalt online med kort!!

Att ta betalt direkt vid anmälningstillfället har många fördelar. Inte minst vet du att betalningen är avklarad från början. Du slipper ägna tid åt att skapa påminnelser och trassel med utebliven betalning. Att ta betalt med kort finns klart inne i vårt system, du kan börja ta betalt redan inom 5 minuter. För att använda den här funktionen tillkommer en bankavgift på 4,4 %, en liten summa med tanke på att du slipper all hantering av deltagarnas betalning.

Här kan du läsa mer om Din Kurs

Kom ihåg att det är enkelt att fakturera via Din Kurs. Du väljer själv om du ska sända ut fakturorna via e-mail som PDF eller att du skickar dem via normal postgång. Du skapar enkelt en egen fakturamall med era egna bankuppgifter.

Fler valutor och fler språk!

Vi kan nu erbjuda kortbetalning i ett stort antal valutor bla. SEK, EUR, DKR, NOK, GBP, CHF. Även själva formuläret finns i flera språk, deltagaren kan enkelt välja bland språken när den anmäler sig. Detta är användbart om du förväntar dig deltagare från flera olika länder.

Så här fungerar det

Efter att du registrerat dig kostnadsfritt som arrangör får du i bekräftelsemailet dina inloggningsuppgifter. När du loggar in kommer du direkt till att skapa ett arrangemang och kan på 5 minuter ha ett färdigt anmälningsformulär. Känner du minsta osäkerhet så hjälper vi er igång utan extra kostnad, allt för att förenkla för er och för att ni ska förstå hur systemet fungerar.

Här nedan följer ett urval av de funktioner Din Kurs erbjuder:

• Skapa anmälningsformulär, intresselista eller enkelt beställningsformulär
  • Formuläret helt integrerat på er egen hemsida, besökaren lämnar aldrig er hemsida.
  • Automatiskt bekräftelsemail.
  • Kortbetalning.
  • Automatisk faktura med i bekräftelsemailet. Även möjlighet till fakturaköp.
  • Skicka sms till registrerade deltagare.
  • Gör enkätuppföljningar efter genomförda evenemang.
  • 10-kort, presentkort, årskort, medlemskort eller vip-kort
  • Biljetter skickade som pdf i bekräftelsemailet.
  • Möjlighet till rabattkoder.
  • Statistik över deltagare och uppföljningar
  • Möjlighet att skicka fakturapåminnelser via mail
  • Olika logotyper för olika arrangemang
  • Obegränsat antal administratörer
  • Export till Excel av registrerad information.
  • + många många fler funktioner.

Prova Din Kurs gratis innan du bestämmer dig!

Registrera dig som användare. Inom loppet av ett par minuter skickar vi en användarkod till din email-adress. Med koden kan du logga in på vårt system och i lugn och ro bekanta dig med alla funktioner. Skulle du behöva lite extra hjälp så bokar vi in ett demo via telefon. Då går vi tillsammans igenom alla de funktioner som systemet har att erbjuda. Använd avtalskoden nedan så bjuder vi på första evenemangsavgiften.

Använd avtalskod: makeafew1

Klicka här för att komma till dinkurs.se

Nya kunder

För varje månad blir det fler och fler som ansluter sig till Din Kurs. Därför vill vi passa på att hälsa våra nya kunder välkomna. Kom ihåg att vi uppskattar dina frågor och kommentarer. Vilka nya funktioner vill du se i systemet framöver?

VPS Sweden

Teamet på Din Kurs

Följ oss på Facebook: facebook.com/DinKurs

Följ oss på Twitter: twitter.com/dinkurs

Behöver du hjälp med att komma igång eller om du har några frågor så är du som alltid välkommen att kontakta vår support på 010-1010340.

dinkurs.se är skapad ur 13 års erfarenhet av kurs och anmälningshantering. Första versionen kom 1999. Numera är systemet helt webbaserat.

Följ oss på Facebook: facebook.com/DinKurs

Följ oss på Twitter: twitter.com/dinkurs