Trackntrace

Trackntrace släpper automatiserad reseräkning

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2011 09:42 CET

Trackntrace lanserar automatisk Reseräkningsmodul

Trackntrace lanserar idag sin helt automatiserade reseräkningsmodul. Efter månader av test och provinstallationer hos några av våra kunder lanserar vi nu Reseräkningsmodulen i full skala.

Reseräkningen är en extra modul som våra kunder kan välja till för en eller flera enheter. Reseräkningen eller körjournalen som den också kallas är helt automatiserad och byggd efter Skattemyndighetens riktlinjer. Med enheten i fordonet behöver man aldrig igen skriva en körjournal utan systemet räknar ut och presenterar underlaget helt automatiskt. Enkelheten och förpackningen tillsammans med övriga tjänster från Trackntrace gör lösningen helt unik i sitt slag.

Elektronisk körjournal från Trackntrace är en webbaserad lösning för elektroniska körjournaler. Den ger våra kunder och deras anställda en enkel och effektiv hantering av företagets körjournaler – helt automatiskt. Med Trakk körjournal får våra kunder en billig försäkring mot sköntaxering, retroaktiva arbetsgivaravgifter och straffavgifter. Dessutom minskar administrationen av körjournalerna avsevärt både för förare och administrativ personal. Trakk körjournal är lätt att använda och kräver minimal utbildning. För Trackntrace är körjournalen en viktig komponent på en starkt växande marknad inte bara i Norden utan även i övriga Europa.

Reseräkningen nås via såväl webb som mobila enheter, självklart utan extra kostnader för våra kunder.

Trackntrace Svenska AB

Sockerbruket 16

S-414 51  Göteborg Sweden

Phone: +46 (0) 31- 314 80 00

Operational site for Europe: www.trakk.eu

Operational site for Asia, Africa and America: www.trakk.org

Trackntrace provide global positioning services to businesses, organizations and individuals. We have developed a powerful positioning tool in close cooperation with our hardware manufacturer.