Trackntrace

Trackntrace tecknar exklusivt avtal med Kungliga Norska Båtförbundet

Pressmeddelande   •   Aug 22, 2012 14:21 CEST

Avtalet ger medlemmarna i KNBF möjligheten att köpa flera varianter av Trackntrace spårningsprodukter anpassade för marint bruk. Trackntrace produkter ger stora möjligheter för våra kunder att följa och spåra sin utrustning via dator och mobil över hela världen, kombinerat med larm och SOS funktion passar enheterna perfekt för båtar, ensamarbetare och vid aktiviteter. Trackntrace har vid ett flertal tillfällen räddat personer och gods över hela Europa och en av de mest omskrivna i Skandinavien är när en av våra produkter hjälpte till att rädda livet på två Norska sjömän när deras båt sjönk i dåligt väder. Läs mer om insatsen här: http://www.sb.no/nyheter/rune-52-takker-svoger-og-gps-for-livet-1.6533115

För ytterligare information och beställning kontakta,

Roger Iversen

Track Norge AS

Mariesvei 49, N-3244 Sandefjord

Mobil (+47) 95 99 52 21

norway@trakk.eu

Trackntrace Svenska AB

Sockerbruket 16

S-414 51  Göteborg Sweden

Phone: +46 (0) 31- 314 80 00

Operational site for Europe: www.trakk.eu

Operational site for Asia, Africa and America: www.trakk.org

Trackntrace provide global positioning services to businesses, organizations and individuals. We have developed a powerful positioning tool in close cooperation with our hardware manufacturer.