MediaAnalys AB

Traditionell marknadsföring handlar om att Du ska hitta kunden. På Internet är det tvärt om.

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2011 08:08 CET

Internet har revolutionerat hur konsumenter beter sig. Allt fler har tillgång till internet och använder det dagligen till en mängd olika saker – inte minst att söka information.

Med 3.4 miljarder ”googlingar” världen runt varje dag skapas otroliga möjligheter för företag att synas och verka där just deras kunder söker.

Google AdWords är idag ett av det vanligaste och mest effektiva metoder för att snabbt nå ut med ett budskap på sökmotorerna. Men för att få maximal avkastning på kampanjer krävs förståelse och kunskap!

Google, MediaAnalys och May & Barrow bjuder dig på en spännande föreläsningsturné med de senaste trenderna inom marknadsföring via Google AdWords. Under seminariet går vi igenom metoder och strategier för att nå framgång, allt med utgångspunkt i enkla och lättförståeliga kundcase.

Föreläsningsturné besöker följande städer:

Västerås - 24/11
Örebro - 25/11
Linköping - 7/12
Norrköping - 8/12
Jönköping - 9/12

Anmälan gör du på: http://www.frukostseminarie.se/

Om MediaAnalys

MediaAnalys är ledande i Sverige inom internetmarknadsföring. MediaAnalys har hjälpt fler än 3600 företag att få nya kunder via nätet, och i synnerhet via sökmotorerna såsom Google och Yahoo.MediaAnalys vision är att vara den självklara partnern när det gäller sökmarknadsföring i Norden, såväl för stora som små företag.

MediaAnalys hjälper Ditt företag med sökmotoroptimering & PPC

Välkommen med Er förfrågan!

info[at]mediaanalys.se