Norrviddenkoncernen - nu en del av Diös Fastigheter

Träna dygnet runt på Nygatan 41 i Gävle

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2011 08:45 CET

Work IT 24 Hour AB är en dygnet runt öppet gymkedja som under april månad kommer att öppna på Nygatan 41 i Gävle.

Work IT 24 Hour AB har valt Gävle för etableringen av sin 5:e gymanläggning. Gävle berikas nu med ett till dygnet runt gym för att tillgodose kundernas önskemål om att kunna träna oavsett tid på dygnet.

- Vår gymkedja har bara funnits i 1 år, men vi har en mycket god tillväxtkurva och är redan beredda att etablera oss på en för oss ny geografisk marknad, berättar Mikael Ålring, ägare och grundare av gymkedjan Work IT 24 Hour AB. Vi satsar i regionen mellersta Sverige och har som ambition att inom 3 år ha ytterligare 15 anläggningar runt om i Sverige

- Det känns väldigt bra och spännande att vi funnit en seriös verksamhet och aktör till vår butikslokal på Nygatan 41 här i Gävle, menar Fredrik Thorgren marknadsområdeschef på Norrvidden Fastigheter AB i Gävle. Konceptet med dygnet runt gym känns helt rätt i tiden och vi tror att verksamheten kommer att komplettera övriga verksamheter i entréplanet på ett mycket bra sätt. Vi hoppas och tror på ett långt och nära samarbete med Mikael Ålring och Work IT24 Hour AB avslutar Fredrik.

För mer information, kontakta:

Fredrik Thorgren, marknadsområdeschef  Norrvidden Fastigheter AB, tel. 026 - 14 72 71
Mikael Ålring ägare och grundare till Work IT 24 Hour AB, tel: 073 - 776 71 02

Norrvidden Fastigheter är ett norrländska fastighetsbolag med huvudkontor i Sundsvall. För att ha en stark lokal närvaro har vi lokalkontor på våra huvudorter Sundsvall, Gävle, Östersund, Umeå och Luleå. Bolaget bildades 2002 och  äger fastigheter om totalt ca 850 000 m2.